piątek, 26 sierpnia 2016

WYRÓŻNIJ SIĘ ALBO ZGIŃ - GIVENCHY


Cześć;)  na moim blogu fforstyle, pierwszy post będzie o wyróżnianiu się, szukaniu własnego stylu. Zapraszam do lektury!Przede wszystkim jeżeli chcesz czuć się "wyjątkowy" powinieneś wiedzieć, że ubrania to nie wszystko. Jasne, że możesz założyć na siebie jakieś ubrania, przebrać się ale czy wtedy będziesz szczęśliwy?  i najważniejsze czy będziesz sobą ?

To zaczynamy zmiany! Pierwszy i najważniejszy krok: Poczuj się dobrze sam ze sobą! Zrozum, że Twój styl zaczyna się pod ubraniem. Jak to zrobić ? Od czego zacząć? Może Twoim problemem w szukaniu własnego ja jest to że chcesz mieć ciało jak gwiazda filmowa... może jesteś nieśmiały i chciałbyś to zmienić...
Nie trać czasu!  Zacznij pracować nad sobą już dziś i nie przejmuj się zdaniem innych.

Poczuj się "wyjątkowy",  poszukaj rzeczy, które pozwolą podkreślić Twój styl - czyli ubrań, dodatków, gadżetów. Ja także miałem taki okres w swoim życiu, kiedy się przebierałem. Nie mogłem znaleźć swojego prawdziwego stylu.  W tej stylizacji postawiłem na t-shirt Givenchy, spodnie i płaszcz Zara buty Adiadas superstar czapka Antony Morato i okulary Bogner

Powiedzcie jak wam się podobał mój pierwszy wpis ? dajcie znać czy chcecie, abym poruszał na blogu podobne tematy.











T-shirt-Givenchy 
Spodnie-Zara
Buty-Adidas Super Star
Cap- Antony Morato 
Okulary-Bogner 
Płaszcz-Zara












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz